2 hodnocení

Ninja H2R 2021

Přeplňovaná Ninja H2R je skutečný drahokam mezi motocykly. Na jejím vývoji se kromě motocyklového oddělení podílely i další divize Kawasaki Heavy Industries. Brutální výkon, nejmodernější technologie např oboustranný Quick shifter nebo KCMF(asistentem při brzdění v zatáčce), kvalitní komponenty např. zadní tlumič Ohlins a pozornost věnovaná každičkému detailu dělají z tohoto stroje novou ikonu na dvou kolech. Ninja Série

Barva
Zvolená varianta není k dispozici. Reset vybraných parametrů.
Na dotaz
Kód: KAW_GY3_NINJA_H2R_2021
Značka: Kawasaki
1 499 900 Kč
Kategorie: KAWASAKI
Záruka: 2 roky
Ninja H2R 2020_Mirror Coated Matte Spark Black
Novinka

Kompresor použitý v modelu Ninja H2R byl vyvinut inženýry z motocyklového oddělení Kawasaki ve spolupráci s ostatními společnostmi v rámci KHI Group přímo na míru tomuto motocyklu. Použití příhradového rámu z ocelových trubek je elegantní, lehké řešení, odpovídající požadavkům pro okruhový motocykl, disponující výkonem přes 300 koní. Otevřená konstrukce ničím neomezuje odvod teplého vzduchu, generovaného přeplňovaným motorem.

Namísto zrcátek má Ninja H2R na vrchní části kapotáže křidélka. Ta byla tvarována v letecké divizi Kawasaki tak, aby potlačovala nepříjemné turbulence a zároveň efektivně zvyšovala přítlak.

 

Mezi nové funkce ovládacího panelu patří indikátor úhlu náklonu s funkcí záznamu max. úhlu náklonu (možné díky přidání inertní měřící jednotky Bosch). Navzdory běžné řadové čtyřválcové konfiguraci je motor modelu Ninja H2R skutečným unikátem nabitým technologiemi, vyvinutými speciálně pro přeplňované agregáty. Aby zvládal vysoký tlak vzduchu z kompresoru a byla zajištěna jeho spolehlivost i při výkonu přes 300 koní, byl každý jeho díl navržen tak, aby vydržel 1,5x až 2x větší namáhání než u atmosféricky plněného čtyřválce.

 

 

Motor

Typ motoru
Kapalinou chlazený, 4-taktní, čtyřválcový řadový, s kompresorem
Zdvihový objem
998 cm³
Vrtání x zdvih
76 x 55 mm
Kompresní poměr
8.3:1
Ventilový rozvod
DOHC, 16 ventilů
Palivový systém
Vstřikování paliva: Ø 50 mm x 4 s duálním vstřikováním
Zapalování
Digital
Způsob starování
Elektrický
Mazání
Tlakové mazání, mokrá kliková skříň s olejovým chladičem

Výkon & Převodovka

Maximální výkon
228 kW {310 PS} / 14.000 min
Maximální točivý moment
165 N•m {16,8 kgf•m} / 12.500 min
Maximální výkon s RAM air
240 kW {326 PS} / 14.000 min
Převodovka
6 rychlostí, dog-ring
Sekundární převody
Utěsněný řetěz
Primární převodový poměr
1.551 (76/49)
Převodový stupeň 1.
3.188 (51/16)
Převodový stupeň 2.
2.526 (48/19)
Převodový stupeň 3.
2.045 (45/22)
Převodový stupeň 4.
1.727 (38/22)
Převodový stupeň 5.
1.524 (32/21)
Převodový stupeň 6.
1.348 (31/23)
Sekundární převodový poměr
2.333 (42/18)
Spojka
Mokrá lamela, manuální

Brzdy & Odpružení

Brzdy, přední
Plovoucí kotouče 330 mm. Čtyřpístkový radiální třmen, monoblok Brembo Stylema.
Brzdy, zadní
250 mm kotouč. Třmen: Brembo 2 pístkový
Odpružení, přední
43 mm obrácená vidlice s nastavitelným odskokem, komprese a předpětím pružiny
Odpružení, zadní
Öhlins TTX36 plněný plynem s odd.nádobkou se zásobníkem, plně nastavitelný

Rám & Rozměry

Typ rámu
Příhradový, vysokopevnostní ocel s montážní deskou na kyvné vidlici
Stopa
108 mm
Zdvih předního kola
120 mm
Zdvih zadního kola
135 mm
Pneumatika, přední
120/600 R17
Pneumatika, zadní
190/650 R17
Úhel natočení L/P
27° / 27°
D x Š x V
2.070 x 850 x 1.160 mm
Rozvor
1.450 mm
Světlá výška
130 mm
Objem palivové nádrže
17 litrů
Výška sedadla
830 mm
Pohotovostní hmotnost
Tbc

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Přidat komentář
Nevyplňujte toto pole: